Instagram feed:

Pages

30.03.2016

FUNKY FRESH


Hej Wszystkim! Zamieszczam tutaj zdjęcie z przecudownej wegańskiej restauracji. Postanowiłam wybrać się tam w swoje urodziny i ani trochę nie żałuję tej decyzji haha. Moim zdaniem każda wegańska knajpa ma swój przyjazny klimat, tak jak i ta! Mam wrażenie, że właśnie one pełne są wyjątkowych ludzi, a już nie mówię o cudownym menu! Wszystko jest idealnie dopracowane i piękne, co zresztą możecie zauważyć. Miejsce to znajduje się w samym centrum Oslo, z przyjemnym widokiem na rzekę i park.







Przepraszam Wszystkich za chwilową nieobecność ale tak jak wspominałam na poniektórych portalach społecznościowych, wprowadzałam zmiany, które zresztą możecie właśnie zobaczyć! :) Potrzebowałam czegoś nowego, bardziej w moim stylu. Jestem zadowolona ze zmian i mam nadzieję, że Wam też one podpasują.
Jeśli obserwujecie moje działania nie tylko na blogu, to wiecie, że jakiś czas temu zaczęłam swoją youtubową przygodę. Jestem bardzo zadowolona, bo wreszcie odnalazłam kierunek w którym chcę podążać, a miewałam dręczące momenty, kiedy potrzebowałam jakiejś stabilizacji i decyzji odnośnie kategorii mojego działania haha.
Co u mnie? Przerabiam ciągle wiele rzeczy i intensywnie dostaję nowe lekcje od życia. Z dnia na dzień jestem bogatsza, o jakieś nowe doświadczenia, nawet te wychodzące z najmniej miłych sytuacji. Szczerze, to tak bardzo chcę się tym wszystkim z Wami podzielić, jednak muszę to jakoś dawkować haha.

Każdy 'krok w tył', będzie szybkim sposobem na docenienie swojego życia i wszystkiego co się w nim dzieje!


Trzymajcie się ciepło!
Aga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archive:

Copyright @ AGA STACHURSKA. Blog Design by KotrynaBassDesign